טיפול המסת שומן בזריקות הינו תהליך רפואי חדשני המאפשר הקטנה של בליטות שומניות ואוספי שומן באזורים ספציפיים בגוף. במהלך הטיפול, נעשות זריקות של חומר מסוים באזור השומן, שגורמות למיסוי השומן והפיכתו לנוזל המועבר במערכת הלימפה ומצטמצמת את האזור. התהליך מתבצע על ידי רופאים מוסמכים בתחום האסתטיקה.

לפני טיפול במסת שומן בזריקות, חשוב להבין שכל רופא משתמש בחומרים שונים, ולכן יש להיות מודעים לחומרים ולתופעות הלוואי האפשריות. הטיפול מתבצע באזורים המורשים כמו המותניים, הירכיים, הצוואר ועוד.

לפי המידע הזמין, טיפול המסת שומן בזריקות נחשב לבטוח ולאינו מונע. עם זאת, יתכן וימותרו תופעות לוואי כמו כאב קל באזור הטיפול, נפיחות ואודם באזור המטופל, רגישות למגע או תחושת נימול באזור המטופל. כל זאת נחשבת למקרים נדירים.

הטיפול במסת שומן בזריקות מתאים למגוון מטופלים שאינם מצליחים להיפטר מאוספי שומן באזורים מסוימים בגוף, למרות שמשקלם תקין. הטיפול יכול להתאים ליישור קו הלסת, סנטר כפול, החלק האחורי של הזרוע, מותניים ובטן עליונה.

למרות שיש לטיפול יתרונות, כמו הקטנה של בליטות שומניות והשפעה רזיה יעילה יותר מתהליכי רזיה רגילים, עלולים להיות גם חסרונות. תוצאות הטיפול אינן מיידיות וניתן לראות את השינויים רק לאחר כשמונה שבועות. יתכן וימותרו תופעות לוואי כמו כאב קל למספר ימים או נפיחות באזור הטיפול.

חשוב לציין שמידע נוסף ועדכני יכול להיות זמין מרופאים מוסמכים העוסקים בתחום זה.

New
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Scroll to Top