שלבי טיפול בסרת השיער בלייזר כוללים מספר שלבים חשובים. המטרה העיקרית של הטיפול היא להפחית במשמעות את כמות השיער באזור המטופל.

1. התאמת המכשיר המתאים: כל מטופל מקבל את המכשיר המתאים ביותר עבורו, על פי סוג השיער והעור באזור המטופל. יתכנו מכשירים שונים לאזורים שונים בגוף על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

2. פתיחת תיק ממוחשב: יישום של תיק ממוחשב שבו מתווספים כל פרטי הטיפולים והערכות ההתקדמות.

3. חתימת טופס הסכמה: הטיפול מתחיל עם חתימת טופס הסכמה לטיפול, הכולל את ההסכמה לביצוע הטיפול וההבנה המלאה של המטופל לתהליך.

4. הכנה לפני הטיפול: מכשירי הלייזר יעילים יותר כאשר השיער מוגרם לגידולו. לכן, מומלץ לגלח את האזור המטופל 24 שעות לפני הטיפול. גם אם מדובר באזור שקשה לגלח, כמו הגב, המטפלים יבצעו את הגילוח. במידה ומדובר באזור שקשה לגלחו בבית, יומצא מטפל יבצע את הגילוח. מומלץ גם לרחוץ את האזור במים פושרים ולסבן בקצף גילוח/סבון.

5. מריחת משחת אלחוש: שעה לפני הטיפול, יש למרוח שכבה דקה של משחה המכילה חומר המאלחש (מרדים) את העור ומקלה על תחושת הכאב או האי נוחות.

6. הסרת שאריות המשחה: לפני הטיפול, יש להסיר את שאריות המשחה מהאזור המטופל.

7. הטיפול בלייזר: הטיפול מתבצע בשלושה שלבים – הכנה לטיפול, הטיפול עצמו וסיום הטיפול כולל הנחיות להמשך.

– הכנה לטיפול: הכנה לטיפול כוללת גילוח מלא של האזור המטופל, המרתיחה (מריחה של ג’ל קר ודק על העור) וספיגת חלק מהאנרגיה על ידי ידית הטיפול.

– הטיפול עצמו: בשלב זה, נעביר את ידית הלייזר על פני האזור המטופל. זמן הטיפול יוקבע על פי גודל האזור המטופל. לדוגמה, אזור שפת העליונה יכול לקחת 2-3 דקות, אך הרגליים המלאות יכולות לקחת עד שעתיים.

– סיום הטיפול: לאחר סיום הטיפול, יעשה ניקוי של האזור משאריות הג’ל. לאחר כך, יתבצע הרגעה של העור באמצעות משחה מרגיעה.

8. אחרי ה

טיפול: לאחר הטיפול בהסרת השיער בלייזר, יש מספר פעולות נוספות:

– הרגעת העור: יעשה שימוש במשחה מרגיעה להרגעת העור ולהקלה על תחושות הכאב.

– סיכום הטיפול: סיום הטיפול יורם את סיכום הטיפול בתיק הממוחשב ויכלול את המלצות לטיפולים נוספים והוראות לטיפוח העור.

חשוב לציין שאף טיפול בהסרת השיער בלייזר אינו חד פעמי, ועשוי לדרוש מספר טיפולים כדי להשיג את התוצאות הרצויות. כמו כן, יש לזכור שהחומרן לטיפול בהסרת שיער בלייזר יכול להיות מותאם אישית לכל מטופל ולסוג השיער והעור שלו.

לפני תחילת הטיפול, חשוב להתייעץ עם מומחה או רופא המומחה בהסרת שיער בלייזר על מנת לקבל המלצות אישיות ולבדוק אם הטיפול מתאים לך ולסוג השיער והעור שלך.

New
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Scroll to Top