מילוי קמטים בצידי הפה והאף בחומצה היאלורונית

אחד הדברים הראשונים שמפריעים לרוב הנשים הם הקמטים בצדי הפה והאף. קמטים אלו יוצרים מראה מבוגר ונפילת הלחיים באזור זה יוצרת מראה עצוב ופחות מחמיא. כיום, באמצעות טכניקות מתקדמות ובשילוב חומר יעודי לאזור זה, ניתן לטפל ולהשיב את המראה הצעיר והרענן על ידי תמיכה בלחיים ומילוי הקמט.

מהי חומצה היאלורונית?
חומצה היאלורונית (Hyaluronic Acid) היא חומר פולימרי העשוי מתרכובת של מולקולות הנמצאות ברקמות שונות בגוף האדם והינה האחראית העיקרית על גמישותו של העור. מגיל 30 הגוף מאט את קצב ייצור הקולגן, ומתחיל תהליך של הזדקנות העור. ככל שאנו גדלים ומתבגרים ייצור הקולגן מואט, ובגיל 40 הוא פוסק. במעבדות הצליחו לייצר חומצה היאלורונית, המדמה את הקולגן שהגוף מייצר, ואינה נדחית על ידו או מעוררת תגובות אלרגיות. החומצה ההיאלורונית סינתטית לחלוטין ואינה באה מהחי או מהצומח, ולכן היא זמינה בדרגות סמיכות שונות ובמבנים מולקולריים שונים (מצולבת או לא מצולבת), ואפשר להתאימה לנתוני הלקוח, לאופי העור ולאזורי ההזרקה. עם השנים מתמעטת יכולת העור שלנו לספוג נוזלים, ובנוסף לכך תנועת הפנים המתמדת, קרינת השמש, נזקי עישון הניכרים בשפתיים, תזונה לקויה ושתייה שאינה מספקת, היעדר שינה ופרמטרים גנטיים יוצרים בעור קפלים וקמטים. החומצה ההיאלורונית עשויה מג’ל קריסטלי נקי, המורכב ממולקולות סוכר הנמצאות בגוף האדם גם באופן טבעי. הג’ל מכיל ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, המזינים את עורך ומאפשרים לו לקשור ולספוג מים. התוצאה היא נפח, אלסטיות, לחות ומראה צעיר לעורך.

מהו היתרון של טיפול פנים בחומצה היאלורונית?
מילוי קמטים וקמטוטים בתהליך פשוט, בטוח ומהיר
1. טיפול פנים בהזרקת חומצה היאלורונית הוא פתרון יעיל וקל, המאפשר לך לשלוט על המראה שלך. הטיפול מהיר והת

וצאות מיידיות.

2. טיפול בחומצה היאלורונית מאפשר להשיג תוצאות טבעיות, משמר ומשפר את טקסטורה ומרקם העור.

3. חומצה היאלורונית נמצאת בשימוש מאז שנות ה-90 ומוזרקת אצל מיליוני נשים ברחבי העולם. זהו הטיפול הבטוח ביותר בתחום האסתטיקה ומכיוון שהיא נמצאת בגוף האדם, הגוף מקבל אותה ולא מגרה תגובות אלרגיות.

4. ישנם הוכחות רבות שמעידות על בטיחותם ויעילותם של מוצרי החומצה היאלורונית לאורך זמן.

היכן ניתן להזריק את החומצה היאלורונית?
החומצה היאלורונית ניתן להזריק באזורים שונים בפנים כדי לשפר את מראה וטקסטורת העור. ניתן למלא את השפתיים, למתק את הקמטוטים או החטטים בלחיים, לשדרג את קו המריונטה, לטפל בקמטים במצח, בצדי העיניים, ברקות, בשפתיים, בהלסתות, בפה, בסנטר, באף, בצוואר ובגב כף היד. ישנם גם אזורים נוספים בהם ניתן לטפל באמצעות חומצה היאלורונית כמו קו הקונטור בשפתיים, קמטוטים בלחיים וקווי המריונטה.

כמה זמן נמשך פגישת טיפול בחומצה היאלורונית?
הפגישה נמשכת כ-30 דקות ואין צורך בבדיקות קודמות. אפשר לבצע את הטיפול בו במקום.

האם יש צורך בהקלת כאב?
הקלה בכאב אינה הכרחית אך אפשר לבצע אלכוהול או הרדמה מקומית.

כמה זמן נמשך הטיפול השלם?
תוצאות הטיפול בחומצה היאלורונית יכולות להחזיק בין 2 ל-4 שבועות לאחר הטיפול הראשוני, ואז יש לבצע טיפולי מעקב. תדר טיפולי המעקב יכול להתקבע בהתאם לצורך הפרטי של הלקוח.

מה אחוש ומה אראה בסיום הטיפול?
אפשר לצפות לנפיחויות ואדמומיות קלות בעור, רגישות יתר ותחושת גירוד. תופעות אלה הן זמניות ונעלמות באופן טבעי במהלך זמן קצר, מכיוון שהחומרים המשמשים זהים לחומרים הטבעיים בגוף האדם.

האם יש סיכנות או תופעות לוואי לחומצה היאלורונית?
ישנן סיכנויות ותופעות לוואי קלות של טיפול בחומצה היאלורונית, אך הן נדירות. תופעות אלה כוללות אדמומיות, ש

טפי דם, נפיחות קלה או זיהום באזור ההזרקה. כל התופעות הלוואי הללו הן זמניות ונעלמות באופן טבעי במהלך זמן קצר. בנוסף, ניתן להזריק את החומצה היאלורונית ביחד עם חומר היאלורונידאז, המפרק את החומצה במהירות ומחזיר את המצב לקדמותו.

מומלץ לא לבצע טיפולים במהלך ההיריון, מכיוון שבתקופה זו הגוף משתנה וחווה תנודות הורמונליות. יש לחכות עד לאחר הלידה ולאחר שהחלימה הושלמה. אנחנו נשמח לקבל אותך בשמחה לאחר הלידה, כשתחזרי עם ידיים מלאות בשמחה (-:.

טיפול אסתטי בתהליך פשוט ומהיר
מחט קנולה דקה במיוחד
הזרקה לשכבת העור הפנימית (דרמיס)
טיפול באורך של כ-30 דקות
טיפול בפנים מבוצע על ידי רופא מוסמך בלבד.

New
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Scroll to Top