טיפולים מתקדמים נגד שקעים מתחת לעיניים
קיימות סיבות רבות להתפשטות שקעים מתחת לעיניים ולהתרוקנות הרקמה באזור זה, כולל שינויים בשרירי הפנים, במבנה העצם ובמרזב הדמעות. שקעים אלה יוצרים מראה עייף.

באמצעות מילוי השקע העין, ניתן להעלים את המראה העייף ולהחליף אותו במראה טבעי ורענן. הטיפול מתבצע על ידי רופא מנוסה.

מראה של שקעים מתחת לעיניים
העור מתחת לעיניים דק מטבעו ומכיל פחות רקמת שומן תת-עורית. מתחתיו נמצאת רקמה העשירה בכלי דם, ועם הגיל, בנוסף להתפשטות השקע באזור הלחי העליונה, בשל התרוקנות הרקמת שומן התת-עורית, העור הופך באופן טבעי לדק ויבש. כתוצאה מכך, שכבת כלי הדם התת-עוריים ההולכים מתחת לעור השקוף כמעט לא נראים במעורבותם. ברוב המקרים, תהליך ההתבגרות מלווה בהגברת השקע הטבעי מתחת לעיניים, הידוע גם בשם “מרזב הדמעות”, ודבר זה מחמיר ביותר את המראה הכהה. כיום קיימים חומרים מיוחדים לאזור העיניים בלבד.

ההזרקה מתחת לעיניים/שקעי עיניים
הזרקה מתחת לעין ממלאת את השקע ומשפרת את מראה עצמות הלחיים ללא טיפול נוסף ושיפור מרקם העור. התוצאה המתקבלת משפרת את מראה הפנים והופכת אותו לצעיר ורענן. נשים וגברים רבים שטופלו באזור שקעי העיניים מעידים שהאזור הפך לבהיר יותר ושהטיפול החזיק מעמד עד שנה וחצי או אף יותר!
אנו משתמשים בחומר הייחודי המיועד למילוי שקעים מתחת לעיניים. החומר מורכב מחומצה היאלורונית איכותית ומורכבת וגם מקומפלקס של ויטמינים ומינרלים. הוא מתאים לאזור העיניים מכיוון שאינו סופג נוזלים, והוא ממלא את השקע בצורה אחידה. היתרון המוסף בטיפול זה, מלבד המילוי עצמו, הוא שיפור מרקם העור הנמצא מתחת לעין.

כיצד מתבצע הטיפול?
הטיפול מתבצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית לעור באמצעות קנולה (צינורית מתכת דקה) או באמצעות מחט דקה, המאפשרת לרופא המטפל למלא את אזור שקע

ישנן כמה טיפולים שניתן לבצע בשקעים מתחת לעיניים על מנת לשפר את מראה האזור:

1. מילוי בחומצה היאלורונית: בטיפול זה, חומצה היאלורונית מוזרקת לשקעים מתחת לעיניים על מנת למלא אותם וליצור מראה רענן וטבעי. החומצה משפרת את מראה העצמות הלחיים ומשפרת את מרקם העור באזור הטופח.

2. טיפולי רדיו תדרים: בטיפול זה, נעשה שימוש בטכנולוגיה של רדיו תדרים לטיפוח העור באזור השקעים מתחת לעיניים. הטיפול מגביר את ייצוב הקollagen בעור ומפחית את מראה הקמטוטים והקמטוטלים באזור.

3. טיפולי לייזר: לייזרים ספציפיים משמשים להזרקת אנרגיה לעור באזור השקעים מתחת לעיניים. האנרגיה מעודדת את ייצוב הקולגן בעור ומפחיתה את הצפיפות העורית והמראה העייף.

4. פילינגים כימיים: בטיפול זה, מסירים את השכבה החיצונית של העור באזור השקעים מתחת לעיניים באמצעות חומרים כימיים. פילינג הוא מהלך שמעניק לעור ניקוי עמוק, מורם וזוהר.

חשוב לזכור שכל טיפול מתאים לאדם באופן אישי ויש להתייעץ עם רופא מומחה לפני קבלת הטיפול המתאים לך.

New
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Scroll to Top