עיצוב עצמות לחיים באמצעות חומצה הילרונית
ניתן לשחזר נפחים ולפסל את עצמות הלחיים באמצעות חומצת הילרונית או רדיאס, באופן המתאים ביותר למבנה הפנים שלך. עצמות הלחיים מעוצבות, מעניקות לפנים מראה צעיר ורענן ובטיפול פשוט יחסית, תוכלי להדגיש ולשדרג את מראה עצמות הלחיים. כיום, באמצעות טיפולים עדינים מאוד, ניתן להגיע למראה הנחשק ללא צורך באיפור, וליהנות ממנו עד שנה וחצי. חומצת הילרונית היא מולקולת סוכר הקיימת בשכבות העור הפנימיות בגופנו. תפקידה לקשור מולקולות מים לתאי העור, ובכך לשמור על לחות העור, על נפחו ועל מבנהו.

במהלך השנים, ריקמת השומן בעור מדלדלת, ישנה צניחה והתרוקנות של הלחיים. בנוסף, העור מתייבש, מאבד קולגן וחומצות הילרוניות ומקבל קמטוטים באזורי הלחיים. באמצעות טיפולים בחומצת הילרונית, ניתן לעצב ולשחזר נפחים לאזור הלחיים וגם לקווי החיוך והאזורים מסביב לאף, מתחת לעיניים ועוד. השבת החומצה הילרונית ללחיים שלך תאפשר לעור שלך לקבל את החומרים החסרים בו, כמו החומרים המינרליים והויטמינים, ליצירת תהליך החלמה וריפוי, למילוי הלחיים ולהרמת עצמות הלחיים.

למה עצמות הלחיים חשובות לפנים?
עצמות הלחיים מעניקות לפנים מראה צעיר ורענן יותר, ובניגוד, עצמות הלחיים שטוחות או שקועות יוצרות אשליה של פנים נפולות ועייפות. בשנים האחרונות, נשים רבות, בכל הגילאים, מבינות את החשיבות של עצמות הלחיים הגבוהות והמודגשות כסמל לנעורים, לנשיות וליופי. בקרב הנשים המבוגרות, עיצוב הלחיים מבוצע על מנת להתמודד עם ירידת עצמות הפנים, שינוי בפיזור השומן וירידה בגמישות העור כתוצאה מהפחתה בקולגן או ירידה גדולה במשקל.

עיצוב או פיסול הלחיים יכולים לסייע בהסתרת שקעים באזור הלחיים, להטשטשת הקמטים בצידי האף ולהפוך את מראה הפנים מבוגר ועייף לצעיר ומרשים. בקרב הנשים הצעירות, עיצוב הלחיים והלסת מתבצע במטרה להענ

שית פניהן מראה רזה יותר, להבהיר את קו הלסת וליצור מראה של פנים מסורטטות. הטיפול מתאים בעיקר לנשים שיש להן מבנה פנים ארוך ומלבני או עגול. באמצעות עיבוי הלחיים ניתן לשנות את מסגרת הפנים וליצור אופי ייחודי.

כיצד מתבצע טיפול הזריקה של חומצה הילרונית ללחיים?
הליך הטיפול יחסית פשוט ותוצאותיו טבעיות ומחמיאות. חומצת הילרונית היא חיונית לעור ומעניקה לרקמות את הנפח והלחות, ומשמשת כבסיס לקולגן ולסיבי האלסטין. רוב חומרי המילוי מכילים לידוקאין (חומר אלחוש), המקנה רעש כמעט לחלוטין. אנו משתמשים בחומצת הילרונית המיועדת לאזור הלחיים, המכילה ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו העוזרים לטפל גם במרקם העור. לעומת גיל 40, יש הידלדלות של רקמת השומן התת-עורית ולכן אזור הלחיים מאבד נפחים, מה שמקנה לפנים מראה עייף וחסר חיוניות.

הטיפול מתבצע בעזרת הזרקה תת-עורית של חומצה הילרונית באמצעות מחט דקה.

כמה זמן מחזיק הטיפול ומתי יהיה צורך בטיפול נוסף?
משך הטיפול הוא כחצי שעה, עם תוצאות מהירות השומרות עד שנה וחצי. מומלץ לקבוע טיפול מעקב נוסף לאחר שבועיים עד ארבעה שבועות, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

אזור הלחיים אינו מאופיין בתנועה פעילה (בניגוד לשפתיים), ולכן חומצת הילרונית באזור זה אינה נמסה במהירות. הטיפול מעניק מראה רענן ולא עייף.

מהן התופעות הלוואי של הזרקת חומצה הילרונית ללחיים?
לאחר הזרקת החומצה, עשויות להתרחש תופעות נפוצות (כגון נפיחות, אדמומיות, כאב, גירוד, שינוי צבע ומרקם). ניתן לקבל הרדמה מקומית במהלך הטיפול, כפי שנדרש.

New
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Scroll to Top