סנטר תפקיד חשוב באסתטיקה ובאיזון הפנים, והוא משמש סמל לגבריות בגברים ולחושניות בנשים.

בעבר, האופציה היחידה הייתה ניתוח פלסטי של הסנטר. אך היום, ניתוח קו הלסת ועיצוב הסנטר ניתן לביצוע באמצעות חומרי מילוי – ללא ניתוח!

הטיפול מתאים לאנשים בכל הגילאים שסנטרם מוחדק, ארוך, לא מאוזן, קטן מידי או גס מדי.

תוצאות הטיפול ניתן לראות מיד! תוך חצי שעה תוכלו להפוך את הסנטר שלכם לחדש!

פיסול סנטר נחשב לידיעת יופי
הסנטר משמש תפקיד חשוב באסתטיקה ובאיזון הפנים ובמידה מסוימת יכול להגדיר את אופי הפנים והאדם. לדוגמה, כוח וחוזק מתחברים לסנטר ארוך ומודגש.

לנשים מתאים סנטר עדין ופחות מלא במרכז, לעומת זאת לגברים מתאים מראה כבד יותר ולכן סנטר חזק ומודגש. סנטר “חלש” מעניק תחושת כניעה, חוסר החלטיות ואופי חלש.

הסנטר וקו הלסת מהווים את הגבול בין הפנים לצוואר. עם הגיל, בעקבות רפיון העור וצניחה של כריות השומן, נחלש גבול זה.

תהליך עיצוב סנטר
שיפור מראה קו הלסת והסנטר מתחיל בהבלטה והדגשה של עצמות הלחיים! מילוי עצמות הלחיים וקמטי החיוך בצידי האף מותירים את העור מעל ומשפרים את מראה הסנטר וקו הלסת.

החומר המילוי המתאים הוא חומצה היאלורונית עם סמיכות גבוהה שנותנת תמיכה חזקה לרקמות מסביב. גם הזרקת קלציום הידרוקסיאפטיט (רדיס, רנו) שהוא חומר דמוי עצם יכולה להתמודד עם סנטר נפול או שקוע.

טיפול בחוטים נספגים (SCULPTRA, MINT) מונע את נפיל

העור וממצק אותו. הקרסים (קוגים) של החוטים לאורך החוט מסייעים במתיחת קו הלסת והסנטר ובהרמת העור הנפול.

החומר שבו עשויים החוטים (LA-CA\PDO) מעודד את ייצור הקולגן והאלסטין וממצק את העור. במקרים של עור תפוז מחורר (PEAU D’ORANGE), הזרקת בוטוקס תחליש את התכווצות שריר הסנטר ותעדן את מראהו.

חשוב לדעת
שינוי המיקום והצטברות השומן התת-סנטרי ומראה הסנטר הכפול גם הם באים עם הגיל ו”תורמים” למראה כבד. כמו כן, עצם הלסת הנותנת תמיכה לרקמות הרכות מעל מתפרקת ומחליקה, מה שמאבד את התמיכה בסנטר.

מכאן המראה האופייני של הסנטר הנפול עם קו לסת שקוע (PRE-JOWL SULCUS) ובהמשך עודף עור בולט (JOWLS). פס הסנטר המעמיק מתחת לשפה התחתונה ושקעי המריונטות בין צדי השפתיים לקו הלסת משלימים את המראה הנפול.

 

New
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Scroll to Top