החדרת חומצה היאלורונית אל השפתיים
העברת תיקון והוספת ממד לשפתיים באמצעות חומצה היאלורונית היא טיפול קוסמטי קל, מהיר ובטיחותי, עם סיכון ותופעות לוואי מינימאליות לעומת טיפולי החדרה אחרים.
לאחר הטיפול, תוכלי ליהנות ממראה של שפתיים מסוגללות, מלאות ואפליקטיביות, עם תוצאות הפרקטיות יותר מכל מוצר קוסמטי אחר בשוק.
מה המשך הטיפול?
משך הטיפול הוא בערך 15 דקות. תיקון /הגדלת השפתיים הוא טיפול יחסית קל ופשוט, אך כמובן שדורש מיומנות, ניסיון ומקצועיות מהרופא המטפל.
שפתיים מלאות ואפליקטיביות הן אחד מהסימנים של נעורים
עם הזמן, השפתיים מאבדות את הנפח הטבעי שלהן, ולפעמים יוצרים מסביבן קמטוטים דקיקים. מראה של שפתיים דקות מעניק מראה קשה, נפשט ופחות נשי. ניתן לשנות ולשפר את מראה השפתיים שלך באמצעות טיפול שאינו כירורגי ולקבל שפתיים מלאות ואפליקטיביות.
השיטה בה אנו מסדרים את השפתיים היא באמצעות טכניקת החדרה בלעדית שהבאנו ישירות מפריז, שמאפשרת להשיג שפתיים אפליקטיביות ומלאות במראה טבעי, בלי כאב ובאורך זמן.
הטיפול מתבצע בהתאמה אישית של הטיפול למבנה הפנים שלך, תוך בחירה בחומרים הבטיחותיים, המתאימים והנכונים ביותר לאזור השפתיים. המטרה שלנו היא להשיג את המראה המושלם של השפתיים על ידי הוספת ממד לשפתיים, הדגשת מסגרת השפתיים, הסדרת זוויות הפה וטיפול באסימטריה וקמטוטים קטנים אם קיימים.
למי מיועד הטיפול?
הטיפול מיועד לנשים וגברים בכל גיל שמעוניינים להגדיל שפתיים דקות, לשפר את מבנה השפתיים

היאלורוניק אסיד שפתיים הזרקה
ההתפשטות ומילוי של שפתיים באסיד היאלורוניק הוא פשוט, מהיר, ובטוח טיפול קוסמטי, עם תופעות לוואי וסיכונים שהם מהנמוכים ביותר בהשוואה להזרקות אחרות.
בסיום הטיפול, את תהנה ממראה של שפתיים מעוצבות, מלאות וחושניות עם תוצאות טובות יותר מכל קוסמטיקה אחרת בשוק.
איזה זמן משך הטיפול?
משך הטיפול הוא כ15 דקות. התפשטות/הרחבה של שפתיים היא טיפול פשוט ויחסית קל, אך כמובן שהיא דורשת מיומנות, ניסיון, ומקצועיות מהרופא.
שפתיים מלאות וחושניות הן אחד מסמני הצעירות
עם השנים, השפתיים מאבדות את נפחן הטבעי ולעיתים ישנם קמטים עדינים, המקנים להן מראה של שפתיים דקות ומתנשאות, מה שמקנה מראה קשה ופחות נשי. תוכלי לשנות ולשפר את מראה השפתיים שלך עם טיפול שאינו ניתוח ולקבל שפתיים מלאות וחושניות.
השיטה בה אנחנו מעצבים את השפתיים היא באמצעות הזרקה מיוחדת שהבאנו ישירות מפריז, המאפשרת לנו להשיג שפתיים חושניות ומלאות במראה טבעי, בלי כאב, ובאורך זמן.
הטיפול מתבצע בהתאמה אישית של החומרים הנכונים, הבטוחים, והמתאימים לאזור השפתיים, עם המטרה שלנו להשיג את השפתיים המושלמות באמצעות מילוי השפתיים, הדגשת המסגרת של השפתיים, עיצוב זוויות הפה, וטיפול באסימטריה וקמטים קטנים אם יש.
למי מתאים הטיפול?
הטיפול מיועד לגברים ונשים בכל הגילאים שרוצים להתפשט שפתיים דקות, לשפר את המבנה של השפתיים, ולטפל בקמטים קטנים מסביב לשפתיים.
איך הטיפול מתבצע?
אנו מחמיאים לעור באופן מדויק לפני הטיפול בא

הידור שפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית
אפשרות לשיפור והתמצאות של שפתיים דרך חומצה היאלורונית היא ניתוח אסתטי מהיר, פשוט ובטוח, עם התרשמות של תופעות לוואי וסיכונים נמוכים לעומת אפשרויות הזרקות נוספות. בסיום הטיפול, תוכל ליהנות משפתיים מעוצבות, מוצקות וחושניות עם תוצאות טובות יותר ממוצר קוסמטי אחר שנמצא בשוק.

New
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Scroll to Top